*שם 
*מייל 
*טלפון 
נושא הפנייה 
הערות 
077-7123303   שלח
דף הבית >>מידע מקצועי >>ניהול מוניטין דיגיטלי
 
 
 
 
ניהול מוניטין דיגיטלי

ניהול מוניטין דיגיטלי הוא אחד השירותים החיוניים ביותר בשנים האחרונות. מדי שנה יותר ויותר חברות מציעות שירות ניהול מוניטין ברשת וזאת משום הצורך ההולך וגובר לשירות זה. אם גם אתם מעוניינים לדעת מהו ניהול מוניטין, מהו מוניטין דיגיטלי, מה החשיבות של פעולת הניהול ואיך מנהלים את המוניטין ברשת, התחילו לקרוא..

 

מוניטין דיגיטלי – מה זה אומר?

המוניטין הדיגיטלי של העסק נבנה באמצעות כל שניתן למצוא אודותיו באינטרנט. כל אדם שמחליט להיכנס אל האינטרנט ולהקליד בשדה מנוע החיפוש של גוגל שם של אדם מסוים, עסק, שירות או מוצר מסוים מכריע במידה רבה בבניית המוניטין הדיגיטלי של אותו אדם או עסק. כל מה שאותו אדם רואה כאשר הוא מקליד את השם שלכם או שם העסק שלכם בתוצאות מנוע החיפוש, באתר שונים, ברשתות החברתיות ובכל מקום אחר באינטרנט, זהו המוניטין הדיגיטלי של אותו אדם או עסק. נכון להיום ניהול מוניטין דיגיטלי נעשה על ידי חברות  SEOבעלות מומחיות בתחום.

 

ניהול מוניטין דיגיטלי- כיצד הוא מתבצע?

ניהול מוניטין דיגיטלי נעשה על ידי דחיקת התוכן השלילי באינטרנט על ידי הפצת תוכן חיובי. על פניו הדבר נשמע פשוט מאוד, אך מה קורה אם אתם מעוניינים לדחוק החוצה תוכן שלילי אודות אדם מסוים, אך מישהו אחר מעוניין לקדם תוכן של אדם עם אותו שם או בעל שם דומה? מה קורה אם מדובר על מוצר של עסק מסוים ועסק אחר משווק גם כן את אותו המוצר ובמקרה השם של העסק דומה לשם העסק שלכם? כאן מתחילה הבעיה ולכן אנשים שוכרים את שירותיהם של מומחים בתחום ניהול מוניטין דיגיטלי על מנת שידחקו החוצה כל פיסת פרסום שלילית או שאינה מחמיאה לא רק אודותיכם אלא גם אודות אנשים ששמם זהה לשם שלכם או לשם העסק שלכם ויכולים להוביל לרושם שלילי לגביכם.

עקרונית, ניתן לנהל את המוניטין הדיגיטלי שלכם בעצמכם, וכאן יש מדריך שמסביר איך עושים את זה. יחד עם זאת, מדובר בעבודה לא פשוטה שבמקרים מסוימים דורשת ידע מקצועי ולא מעט נסיון – במקרים כאלה מומלץ לפנות למומחים.

 

מה מוניטין דיגיטלי כולל?

טרם מתחילים בפעולות שמטרתן דחיקת התוכן השלילי באינטרנט והעלאת המוניטין של אדם מסויים או חברה מסויימת במרחב הווירטואלי חשוב לברר מה כולל מוניטין דיגיטלי וזאת על מנת שהעבודה אותה תעשו תהיה מקיפה ויעילה. מוניטין דיגיטלי יכלול את כל מה שקשור אליכם ומופיע ברשת, כמו למשל הכינוי של אותו אדם או עסק, האוואטר של, הלוגו שלו, הדומיין או הדומיינים אליהם הוא מקושר, המיל האלקטרוני שלו, דף הפייסבוק, אתר האינטרנט, הבלוג שלו וכו'.

 

ניהול נכון של המוניטין ברשת

האינטרנט הוא אחד הכלים החזקים ביותר לפרסום ושיווק עסקים ואנשים פרטיים. המרחב האינטרנטי מאגד יתרונות רבים אך לא ניתן להתעלם מהעובדה שיש בו גם כמה וכמה חסרונות. הבעיה מתחילה כאשר אנשים שאינם מרוצים מאדם מסוים או מעסק זה או אחר מעלים לרשת מידע שמוגדר כ"פוגעני", דבר שמוביל למוניטין שלילי על אותו אדם או עסק. המידע השלילי יכול לכלול כל מיני פסקי דין אודות אותה חברה, כתבות לא מחמיאות על אותו אדם, ביקורות שליליות ועוד. כל אלו יכולים לסגור את הגולל על פרנסתו של אדם ולגרום לאנשים להימנע מקניית מוצר או השכרת שירות זה או אחר מאותו העסק. נכון להיום כמעט כל אחד מאיתנו מחובר לאינטרנט וכאשר אנו מעוניינים במידע אודות חברה דרכה אנחנו מעוניינים לקנות מוצר או אודות אדם איתו אנו מעוניינים לעשות עסקים הדבר הראשון שמרביתנו עושים הוא להקליד את שם העסק או שמו של אותו אדם במנוע החיפוש של גוגל ולקרוא מה נכתב לגביו. בהתאם אנו מחליטים באם לשכור את שירותיו או לא. כיוון שמוניטין דיגיטלי שאינו חיובי יכול לפגוע רבות בעסק, רוב העסקים (ואנשים פרטיים רבים) פונים אל מומחים בתחום ניהול מוניטין דיגיטלי.

 

תמיד עם האצבע על הדופק – חובה!

קיימת חשיבות גדולה לניהול שוטף של המוניטין הדיגיטלי ברשת. חשוב לקחת בחשבון שאין לדעת מתי המתחרים או מתי לקוח לא מרוצה יחליט להרוס את שמכם על ידי פרסום שלילי עליכם ותוך ימים העסק שלכם יעבור ממצב בו המוניטין הנפלא שלו, אותו מוניטין שהוביל אליו לקוחות רבים, הופך למוניטין שלילי שגורם ללקוחות פוטנציאליים להחליט לוותר על שירותיו או מוצריו של אותו עסק. השכרת שירותיה של חברה בעלת ניסיון בתחום ניהול מוניטין דיגיטלי, חברה שתעקוב באופן שוטף אחר האזכורים עליכם ותטפל באזכורים שלילים עליכם או על העסק שלכם היא פעולה הכרחית נכון לשנת 2016 ואילך. אותן שנים בהן מנוע החיפוש באינטרנט הוא הכלי העיקרי למציאת מידע באינטרנט. אם יש לכם חברה אותה אתם ממתגים באינטרנט, חשוב שתוודאו שאתם שוכרים את שירותיה של חברה שמומחית בתחום ניהול המוניטין שלכם ברשת.

 

שולטים על התוצאות של גוגל ברשת?

או במילים אחרות איך משפיעים על כך שהאזכורים השליליים באינטרנט ידחקו למטה ואילו החיוביים יקודמו למעלה רשימת תוצאות החיפוש? שוכרים את שירותים של מומחים בתחום ניהול מוניטין דיגיטלי. על פניו הפעולות אותן יש לעשות נראות פשוטות למדי. כותבים תוכן עם מילות מפתח ספציפיות ומעלים לרשת האינטרנט, אך כיצד יודעים מהן מילות המפתח המועדפות? כיצד יודעים איזה סוג תוכן רצוי, מה כמות התכנים הנדרשת על מנת להצליח בפעולה זו של הורדת האזכורים השליליים וניהול מוניטין דיגיטלי בהצלחה והיכן יש להעלות את התכנים על מנת שיהיו אפקטיביים. תשובות על שאלות אלו רק מומחים בתחום ניהול מוניטין יכולים לענות לכם ורק אלו (ומקדמי אתרים שמומחים גם באסטרטגיית "העלמת" אזכורים שליליים מהאינטרנט) יוכלו לבצע את אותן פעולות שיובילו לתוצאה הרצויה לכם.

 

לסיכום, נכון להיום כל עסק שמעוניין להצליח ברשת רצוי שישכור את שירותיה של חברה שמומחית בכל הקשור אל ניהול מוניטין דיגיטלי. בהצלחה!

 

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך:

·        לשווק את עצמך דרך טוקבקים

·        חשיבות אופטימיזציה לקידום

 
 
צור קשר
*שם 
*מייל 
*טלפון 
077-7123303   שלח