*שם 
*מייל 
*טלפון 
נושא הפנייה 
הערות 
077-7123303   שלח
דף הבית >>מידע מקצועי >>ניהול קשרי לקוחות וקידום
 
 
 
 
ניהול קשרי לקוחות וקידום

ניהול קשרי לקוחות וקידום אתרים

 

מאחורי הביטוי התמים "קידום אתרים" מסתתרות מגוון רחב של משימות הנוגעות בעיקר לתחום ה- On Siteוה-Off Siteאשר כל מטרתן היא כמובן לקדם את האתר במנועי החיפוש השונים. אבל שאלת מיליון הדולר היא, כמובן – איך מצליחים לנהל את כל המשימות ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר?

את השאלה הזו הפננו אל צוות המומחים של אתר www.zebracrm.com שמתמחים בשיווק מערכות CRM מקוונות לניהול קשרי לקוחות ולמרות שלא מדובר במערכת ייעודית לקידום אתרים הופתענו לגלות איך אפשר לייעל את העבודה בעשרות אחוזים על ידי שימוש במערכת לניהול קשרי לקוחות גם בעולם קידום האתרים.

 

מי קישר למי ומתי ?

כל מקדם אתרים יודע שחלק ניכר מאד מעבודת הקידום נוגע לקישורים. הקישורים עצמם יכולים להגיע בצורת שונות כמו בניית קישורים, החלפות מאמרים או החלפות קישורים בין אתרים שונים ומקדמים שונים.

הבעיה מתחילה כאשר אנחנו נאלצים לעקוב אחרי כמות קישורים גדולה ולדעת עם מי עלינו לדבר כדי להשלים את ההחלפה או במידה וישנה בעיה עם אחד מהקישורים. בדיוק כאן נכנסת לפעולה מערכת ה- CRMשמאפשרת לנו לנהל את כל המידע במקום אחד שזמין לכל אחד מחברי הצוות.

בתוך המערכת ניתן לבנות כרטיסי לקוח לכל אחד מלקוחות הקידום שלנו ולהקצות גישה אליו לצוות המקדמים שעובד על קידום האתר. בתוך כרטיס הלקוח ניתן ליצור משימות שונות בעבור החלפות קישורים לדוגמה ובכל משימה לציין את כתובת האתר המקשר, שם המקדם שאיתו בוצעה ההחלפה, מספר הטלפון וכמובן כתובת הדואר האלקטרוני שלו.

באופן זה כל אחד מהמקדמים יכול לגשת אל המידע באופן מלא, להמשיך את המשימה מהמקום שבו נעצרה על ידי מקדם ואפילו לקבל התראות בדואר אלקטרוני על התקדמות של כל אחת מהמשימות. כך אף משימה לא נשארת מאחור וכל צוות המקדמים עובד ביחד למען השגת המטרה.

גדי להבין את היתרונות הללו, רק נסו לדמיין לעצמכם מצב שבו כל אחד מהמקדמים מנהל החלפת קישורים דרך המייל הפרטי ועל כמות הכפילויות שנוצרות בצוות שלכם בביצוע משימות שונות בעבור כל לקוח קידום.

 

כך תעבדו עם ספקים חיצוניים

אבל, עולם הקידום אינו מסתיים רק בהחלפות קישורים אלא מתפרס גם לעבודה עם מתכנתים, מעצבים וכמובן גם כותבי תוכן. מלבד האפשרות לניהול משימות בתוך הצוות, מערכת לניהול לקוחות יכולה לסייע לכם גם לנהל את המשימות עם ספקים חיצונים או עובדים במחלקות אחרות.

כך, לדוגמה, אם תרצו  להגדיל את אחוז ההמרה תוכלו לשלוח מייל למעצב או למתכנת על מנת ליצור טופס חדש באתר הלקוח. אבל אתם גם אלו שתצטרכו להתקשר אליו מידי שעה או יום בכדי לעקוב אחר התקדמות העבודה.

לעומת המצב הקיים, צוות שעובד באמצעות מערכת CRMיוכל ליצור משימה לאותה הפעולה ולעקוב אחר התקדמותה בתוך כרטיס הלקוח עצמו. כמו כן, אם אינכם זמינים לעבודה על הפרויקט של הלקוח מכל סיבה שהיא, התהליך אינו נעצר שכן כל מקדם אחר מהצוות יכול לצפות באותו מידע ולהמשיך את המעקב והטיפול.

 

נטרו את הדרך שלכם להצלחה

מלבד כל היתרונות הרבים של מערכת לניהול לקוחות בעולם קידום האתרים מבחינת ניהול זמן וייעול תהליכים, היא טומנת בחובה עוד יתרון אחד משמעותי מאד שנובע מהעובדה הפשוטה שכל המידע אודות הלקוח שלכם מרוכז במקום אחד.

למעשה, ריכוז המידע מאפשר לכם לנטר כל פעולה שביצעתם ולדעת האם היא סייעה לכם בהליך הקידום או לחילופין פגעה בו. כך, לדוגמה, תוכלו לבדוק האם ירידה בדירוג האתר או אפילו ענישה ממנוע החיפוש של גוגל נגרמה לאחר שביצעתם פעולות מסוימות באתר או בניתם קישורים רלוונטיים פחות.

למעשה, ללא שימוש במערכת תיעוד מכל סוג שהיא לא תוכלו לעולם לדעת מה מתוך הפעולות שביצעתם גרם לגוגל לאהוב את האתר שלכם יותר ואילו פעולות פגמו ביכולת שלכם להתקדם מעלה אל ראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים.

לסיכום נאמר כי למרות שמערכת ניהול קשרי לקוחות מוכרת לכולנו דווקא מתוך עולמות הטלמרקטינג, אנחנו יכולים לנצל את היתרונות הרבים שמציעה המערכת גם בעולם קידום האתרים התחרותי ולהפיק הצלחה יתרה גם בתוך עולם זה.

 
 
צור קשר
*שם 
*מייל 
*טלפון 
077-7123303   שלח