*שם 
*מייל 
*טלפון 
נושא הפנייה 
הערות 
077-7123303   שלח
דף הבית >>מידע מקצועי >>ניהול קשרי לקוחות
 
 
 
 
ניהול קשרי לקוחות

 ניהול קשרי לקוחות בעולם קידום האתרים

 

כל חברת קידום יודעת וכל מקדם עצמאי יודע שכדי לשרוד בענף התחרותי צריך להתמודד עם כמה שיותר לקוחות ולספק לכל אחד מהם שירות טוב ויעיל יותר מהמתחרים הרבים שמציפים את השוק בשנים האחרונות. אבל, ככל שכמות הלקוחות גדלה ככה גם כמות המשימות גדלה. כמות השעות שיש ביממה, לעומת זאת, נשארת זהה.

אז מה עושים ואיך מתמודדים עם ניהול הלקוחות שלכם בעולם קידום האתרים בצורה מוצלחת? כדי לענות על השאלה פנינו אל צוות מומחי ה-CRMשל אתר www.reutone.com ששמחו להראות לנו איך תוכנה לניהול קשרי לקוחות יכולה לעשות הרבה סדר בתוך ים המשימות ולהוציא את הלקוחות שלכם מרוצים.

 

תוכנה לניהול לקוחות בעולם קידום האתרים?

רבים מהמקדמים מוטרדים מידי יום במגוון רחב של נושאים – החל מהחלפות קישורים או החלפות מאמרים ועד למשימות מורכבות יותר כמו תיקוני UIבאתר הלקוח להגדלת המרות המשתמשים או ניהול קמפיין ממומן ברשתות פרסום שונות.

הבעיה מתחילה כאשר אנחנו מנסים לנהל את הזמן ואת רשימת המשימות בצורות שונות ומשונות ומפזרים את המשימות הרבות על פני כמה פלטפורמות שונות. לעיתים, אפילו בעיה פעוטה כמו חיבור אינטרנט בעייתי יכולים למנוע מאתנו לזכור לבצע את המשימה ובכך אנו בעצם פוגעים בשביעות רצון הלקוח.

הפתרון לבעיה נמצא בתוכנה ייעודית לניהול לקוחות, שמטרתה היא לאפשר לנו לנהל את הלקוחות שלנו ואת ריבוי המשימות במקום אחד ובצורה יעילה. למעשה, מקדמים רבים שעברו את הליך הטרנספורמציה והחלו להשתמש במערכת שכזו, גילו כי התוצאות השתפרו פלאים ואיתן גם הופיעה עליה מרשימה ברמת שביעות רצון הלקוחות.

 

אז איך עובדת תוכנת ניהול לקוחות בעבור מקדמי אתרים?

נתחיל בכך שתוכנת ניהול לקוחות, במרבית המקרים, אינה מותאמת לשוק ספציפי אלא לדרישות הלקוח עצמו. משמעות הדבר היא כי ניתן לבצע התאמה אישית של המערכות השונות לפי דרישת המקדמים שעושים בה שימוש על פי ראות עיניהם.

מערכת ה-CRMמאפשר לנו ליצור כרטיס לקוח ייעוד לכל אחד מהלקוחות שלנו ולרכז בו את כל המידע הדרוש לנו: החל ממחקרי אתרי מתחרים, דרך ניהול התקציב שלו ועד מעקב אחר קישורים – שבו לדוגמה נוכל לרדת לרזולוציה של תאריך בניית הקישור ולהזין את שם איש הקשר והטלפון שלו במקרה של בעיה.

בתוך כרטיס הלקוח עצמו תוכלו לציין במפורש את דרישות הלקוחות ודגשים נוספים שעלו בפגישה ביניכם כמו רעיונות שיווקיים, מבצעים וכמובן מהם הנקודות החשובות לו באתר כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בעבורו וכמובן בעבורכם.

אבל, תוכנת ה-CRMאינה עוצרת רק בניהול הלקוח כלקוח גלובלי אלא מאפשר לכם לנהל את כל המשימות הקשורות אליו באופן ישיר ואפילו לנהל את רשימת המשימות שלכם בצוות. כך, לדוגמה, תוכלו ליצור משימה של עיצוב אתר תדמית ללקוח ולהקצות אותה למעצב פרילנסר שאתו אתם עובדים.

באופן זה, כל גורם יוכל להתחבר למערכת עם שם משתמש וסיסמה ולדווח לכם על תחילת העבודה, על התקדמותה ועל סיומה ואתם תוכלו לעדכן את הלקוח באופן מיידי. עכשיו, רק היזכרו בכל הפעם שהתקשרתם אל אותו מעצב כמה פעמים ביום בכדי לשאול על התקדמות העיצוב עד שיכולתם לעדכן את הלקוח.

 

איך תוכנת ניהול לקוחות עוזרת לנו להפיק ביצועים טובים יותר כמקדמי אתרים?

מלבד ניהול הזמן וניהול המשימות היעיל שיסייע לכם לנהל את הפרויקטים בצורה טובה יותר, תגלו כי תוכלו לנטר כל פעולה שביצעתם מבחינת תוצאות. כך, לדוגמה, תוכלו לעקוב אחרי קישורים שבניתם, לגלות די בקלות אילו קישורים אכן סייעו לכם בפעולת הקידום ולבנות אסטרטגיית קידום מושלמת ללקוחות שלכם.

בנוסף, תוכלו לבחון את מהירות הביצוע של השינויים שדרש הלקוח בנוגע למתכנתים, מעצבים או גורמים נוספים איתם עבדתם. כך ניתן ליעל את העבודה ברמת ניהול הפרויקט כולו ולא רק ברמתכם האישית ולבחון האם פרויקטים מסוימים אכן משתלמים לכם מבחינה כלכלית.  

נכון, בעולם קידום האתרים ישנם לא מעט שינויים שיכולים להשפיע על התוצאות שלכם גם אם ביצעתם את הכול לפי הספר. אבל מעקב נכון ויעיל אחרי הפעולות שביצעתם בשילוב מעקבי המתחרים, עדכוני פינגווין ופנדות למיניהם וכן הלאה יסייע לכם לראות את התמונה הגדולה ולהגיע להצלחה בזמן קצר בהרבה.

***

 

 

 
 
צור קשר
*שם 
*מייל 
*טלפון 
077-7123303   שלח