*שם 
*מייל 
*טלפון 
נושא הפנייה 
הערות 
077-7123303   שלח
דף הבית >>מידע מקצועי >>קידום אתרים בוידיאו
 
 
 
 
קידום אתרים בוידיאו

 

קידום אתרים האינטרנט כבר הפך מזמן לצעד חובה עבור כל מי שרוצה להיות בקדמת הבמה ברשת האינטרנטית. אסטרטגיות הקידום שהתמקדו עד לא מזמן בתכנים כתובים באתרך או באתרים המקשרים אליך, הם פרסום בסיסי, אך ניתן לעשות יותר.

 

קידום אתרים בוידיאו

 

צמיחתם של אתרים כמו TOUTUBE , MYSPACE , FLIX ואתרי וידאו ותיקים יותר כמו אתרי החדשות המוכרים, גררה אליהם מתח עצום של גולשים. תנועת גולשים זו חייבת להילקח בחשבון על ידי מקדמי האתרים, והם אכן עושים זאת. 

 

קליפ וידאו שעולה לאוויר נמצא באחד האתרים המוכרים יכול ליצור רווחים בכמה דרכים. בסרט התדמית או הקליפ (או לצידו) שמציג את העבודות שלך, את החברה, קליפ הומוריסטי, שובבי, קורץ, וכדומה, ניתן לשים פרסום ויש לכך ערך רב. סרטוני וידאו יציג בתחילתו, באמצע, או בסוף הודעה קידומית זה יכול להיות שירים, קליפ מיתוגי, פרומואים של סרטים ועוד. קידום וידאו יעיל ינקוט באסטרטגיית העלאת הסרטונים בכל פלטפורמה קיימת. בדרך כלל בסרטון קיימת כתובת אתר או קריאה לפעולה שעל הגולש לבצע. חשוב לצבור כמות גדולה מאוד של צופים.

 

איך עובד חיפוש וידאו ?

 

כל מנועי חיפוש הוידיאו באינטרנט יגיבו להכנסת טקסט בשורת החיפוש, בהצגת סרטונים הקשורים לביטוי. ישנם מנועי חיפוש המיועדים רק לוידיאו כמו vidlookup טכנולוגיית חיפוש הוידיאו באינטרנט מתקדמת בצעדי ענק, בתגובה על חולשתם של מנועי החיפוש הטקסטואלי שם ההבנה והמיון מסתמכים על מלל.

 

קידום אתרים בוידיאו – SEO

 

כדי שמנועי החיפוש בוידיאו ימצאו את הסרטון שלך יש להשקיע ב- METADATA – המידע העיקרי על פיו הסרטון מאונדקס. חשוב שמידע זה יהיה מדויק, רלוונטי ועשיר, כך יאתרו אותו בקלות. בכל פעם שהוידיאו נכנס לשירות חדש או מומר לפורמט אחר, יש ליצורMETADATA

התקצירים והכותרות הם המלל המרכזי בסרטוני וידיאו. אם אתם משכנים את הקליפ באתר שיתוף סרטים כמו פליקס או יוטיוב, עליכם למלא את הכותרים והתיאורים במקום המיועד לכך. הטקסטים יהיו בתוך הקליפ ולידו.
אם אתם מקשרים לקובץ מסוים שנמצא על שרת, שימו לב ששם הקובץ מובן ותיאורי. רצוי שם קובץ עם מקפים או סימן מפריד נוסף בין המילים. לדוגמא: music-ked-video.wmv במקום video.wmv או musickedsvideo.wmv


 

RSS

 

אמצעי להפצת עדכונים מקוונים של טקסט, מוזיקה ותמונות. המודל הזה חוסך זמן, מאפשר לכם לדעת הכל לפני כולם, ובחינם. רוב אתרי החדשות העולמיים, מציעים עדכוני RSS וכך גם בלוגים, אתרים מתמחים, חברות כמו מיקרוסופט, אמזון ואפל למשל. אם אתם רוצים להפיץ תוכן מולטימדיה בכל רחבי הרשת זו הדרך. שימו לב שאתם ממלאים ב- RSS את כל השדות הרלוונטיים במידע עדכני ואותנטי.

 

תגיות

הוסיפו תגיות רלוונטיות. אל תזבלו עם 100 תגיות, אתם יכולים להיענש. שימו תגיות המתאימות לסרטון שלכם. אחרת ייתכן שתידחקו לסוף רשימת החיפוש. זכרו לסמן בלוגו את קטעי הוידאו שלכם וגם לשים את כתובת האתר על הסרטון, כך שגם אם  תהיה העתקה, זהות המותג תשמר. זה הכל על קידום וידאו בשלב זה, הכנסו לכאן אם ברצונכם לקרוא מידע על קידום אתרים

 
 
צור קשר
*שם 
*מייל 
*טלפון 
077-7123303   שלח