*שם 
*מייל 
*טלפון 
נושא הפנייה 
הערות 
077-7123303   שלח
דף הבית >>מידע מקצועי >>בלוג לקידום האתר
 
 
 
 
בלוג לקידום האתר

 

בלוג הוא כלי נוסף ואפקטיבי לקידום אתר. בניגוד לתכנים המתפרסמים באתר, הבלוג משקף את "מאחורי הקלעים" של העסק, כתוב בצורה אישית ומשדר קלילות. הרבה יותר קל לתחזק בלוג כי הפוסטים קצרים, השפה לא מחייבת, אבל העדכניות שלו מוכרחה להיות דינאמית כדי לעורר עניין ולעמוד ביעדי הקידום. רוצים לחבר לאתר שלכם בלוג או להקים בלוג עצמאי שיסייע לקידום האתר? הנה מספר עצות לבלוג קידום מוצלח.
 
איזה בלוג להקים - בלוג עצמאי או מקושר?
 
כמובן שאפשר לבחור בכל פלטפורמה חינמית של בלוגים וכאלה יש בשפע, בין אם מדובר בבלוגים, שאפשר לפתוח תחת פורטלים מרכזיים כמו ישראבלוג, בתפוז או בלוג blogspot של גוגל או בלוג .wordpress מצד אחד, אפשר לגרום לבלוג לזהות עצמאית, נטולת הקשר מסחרי או קשר ברור לאתר המרכזי, לרכוש עבורו דומיין נפרד עם שם אחר ולנהל אותו בסגנון אחר לגמרי. מצד שני, כדי שהבלוג יהיה אפקטיבי יותר לקידום האתר, מומלץ לקשר את הבלוג לאתר על אותו דומיין, כשהסיומת היא שונה והינה blog / דומיין האתר, כולל WWW. למשל www.x.co.il/blog. בדרך זו גוגל יכול לזהות בקלות את הקשר הישיר בין האתר לבלוג.
כמובן שמומלץ ששם הבלוג יישא את שם האתר/המותג ויכלול בכותרת את מילות המפתח שנועדו לקידומו. לרוב אלה הן מילות המפתח שהאתר עצמו מקדם והבלוג רק נועד לחזק את נוכחותן ברשת.
 
אל תשכחו את כללי ה-SEO - פוסטים מקדמים
 
על אף שהבלוג הוא כלי לקידום, אסור לפספס את הערך המוסף עבור הגולשים או לקוחות החברה, ולכן חשוב להתייחס לבלוג גם ככלי שיווקי. הכוונה היא לצקת בו תכנים מעניינים, כך שהגולשים יוכלו לעבור מהאתר לבלוג וליהנות מקיומו של הבלוג.
 
לדוגמא: אפשר ללכת על קונספט בו מציגים את היועצים של הבנק, מומחי משכנתא שכותבים לקהל הלקוחות בשפה ישירה ועונים על שאלות. אפשרות אחרת היא להקים בלוג שחושף את הכנת הקולקציה במידה ומדובר בבלוג של חברת אופנה, בלוג מסלולי קייקים עבור אתר קייקים ועוד.
 
הקפידו שכל פוסט שעולה יישא בכותרת את מילת המפתח ויכיל לינקים רלוונטיים אל האתר. כמו כן הקפידו כי הפוסטים יכללו את מילת המפתח בצפיפות הראויה (מילת מפתח אחידה בכל פוסט, שמופיעה פעם אחת בערך על כל מאה מילה לאורך הפוסט). הוסיפו לכל פוסט תמונה שתישא תג ALT עם מילת או ביטוי המפתח לקידום.
 
שדרוגים לבלוג
 
כמו כן, מומלץ לרכוש חבילת שדרוג SEO (אופטימיזציה) לבלוג, ולוודא שלכל פוסט יש כותרת, תיאור ומילות מפתח ומקומות ייעודיים במערכת הניהול של הבלוג. בתבניות אלה הקפידו למלא לכל פוסט מילות מפתח, תיאור שמכיל פעמיים את מילת המפתח של אותו פוסט ספציפי וכותרת.
כך ניתן לייצר פוסטים שונים ומגוונים, כשכל פוסט מתמקד במילת מפתח אחרת מתוך רשימת המילים שברצונכם לקדם במסגרת הבלוג והלינקים שתשתלו בפוסט יצביעו על דפי נחיתה נבחרים באתר שלכם.
 
קטגוריות ומדורים - מסדרים את הבלוג
 
בנוסף, ארגנו את הבלוג כך שיהיה מעניין ויכלול מדורים וקטגוריות. שמות המדורים ושמות הקטגוריות אף הם כלי לחיזוק הבלוג בעיני גוגל – קראו להם בשמות הכוללים את מילות או ביטוי המפתח הרלוונטיים לקידום אתר והכלילו תחתם פוסטים רלוונטיים, הנושאים את אותם ביטויי מפתח או מילות מפתח שנועדו לקידום האתר.
 
ייבוא של טראפיק לבלוג
 
לפני שיצאתם לדרך ושיווקתם את הבלוג החוצה, עליכם לייצר עבור הגולשים וגוגל הפנייה לבלוג – הוסיפו לאתר קטגוריה בשם "בלוג" ובו שתלו לינק ישיר לדף הבית של הבלוג שלכם. במידה והאתר שלכם בעל פייג' רנק (ציון איכות) גבוה – רוב הסיכויים שהבלוג שמקושר לאתר יקבל עד מהרה גם הוא ציון איכות גבוה. 
 
 
צור קשר
*שם 
*מייל 
*טלפון 
077-7123303   שלח