*שם 
*מייל 
*טלפון 
נושא הפנייה 
הערות 
077-7123303   שלח
דף הבית >>מידע מקצועי >>סטטוסים מעניינים על הקיר
 
 
 
 
סטטוסים מעניינים על הקיר

 

עסקים רבים שמקימים דפי פייסבוק או פרופילים בפלטפורמות חברתיות, מתקשים לתחזק את ה"קיר", המתחם בו הם יכולים לעדכן באופן חופשי את המקושרים שלהם, ליצור עמם תקשורת מעניינת וקרובה יותר ולהניע אותם לפעולה (קנייה או ביקור בחנות או התנסות במוצר). לסטטוסים אלה בדף העסקי יש מטרה, להרחיב את מעגל הלקוחות ולגרום להם להתחבר לעסק ולהשתמש בשירותיו או לקנות ממוצריו.
כיצד מתפעלים את הקיר בדרך שיווקית ויוצרים עניין אצל האוהדים? לפניכם מספר נקודות חשובות למחשבה.


 
לדבר בגובה העיניים

יש לזכור שעל אף שמדובר בדף עסקי, התקשורת עם האוהדים מתנהלת בתוך המסגרת של מדיה חברתית, ולכן חשוב לשבור את הגישה הרשמית והמרוחקת שתקפה במדיומים אחרים ו"לדבר" לאוהדים בגובה העיניים, ליצור תחושה של קהילה סגורה (לדוגמא, להתחיל סטטוס בפנייה אישית של "חברי העסק היקרים"), לשאול מה שלומם היום ולכתוב סטטוסים שיעוררו אצלכם סקרנות או יגרמו להם לעקוב אחרי הדף העסקי באופן קבוע.

 
לבנות תמהיל מגוון

לפני שניגש לרעיונות, נקודה שתמיד צריך לקחת בחשבון היא יצירת תמהיל נכון בתוכנית הסטטוסים השבועית או החודשית. בפייסבוק הגיוון קובע. כך למשל, בדף עסקי של חברה המציעה סאמר סקול, יעסוק סטטוס אחד על מיקום הסאמר סקול, הסטטוס אחר יעסוק באטרקציות שמציע הסאמר סקול, וסטטוס נוסף יכול להיות על מאחורי הקלעים, ההכנות לקראת הקיץ הקרוב, וכן הלאה.
כדאי להיות רלוונטיים ולבנות תוכנית סטטוסים לפי לוח השנה, להתייחס למועדים כמו חגים. בנוסף, יש להחליט מראש באיזו שפה יכתבו הסטטוס, האם בפנייה ישירה בגוף ראשון: "אנחנו בסאמר סקול מתכננים..." או בשם המותג: "סאמר סקול לקיץ הקרוב מתוכנן להיות מדהים.. " וכדומה. השפה האישית חשובה בפייסבוק ולכן כדאי תמיד ליצור תחושה שהמותג מדבר. כתיבה בגוף ראשון תוך פנייה לנמענים רבים (האוהדים) היא לרוב זו שיוצרת את הקשר האישי.


 
לתת ערך מוסף

עסקים רבים שפותחים דפי פייסבוק נוהגים לכתוב רק על עצמם בדף שלהם. כמובן שזה חשוב, כי האוהדים שלחצו "אהבתי" לדף, מעוניינים להכיר ולקבל עדכונים מהעסק. מצד שני, באיזשהו שלב יאזלו לכם החומרים והאוהדים אף עלולים לאבד עניין, ולכן חשוב לשמור על קשר מתמשך באמצעים אחרים, ולתכנן דף עסקי עם תוכן נרחב אך עדיין רלוונטי. למשל  בחברה העוסקת בפיננסים ורוצה לקדם קרן נאמנות, מומלץ לחפש קישורים שפורסמו על התחום באתרים בעולם, או סרטוני הדרכה ביוטיוב, ולהפנות למאמרים מעניינים שתומכים בפעילות של הקרן אך גם מעניקים טיפים אובייקטיביים.
 
 
כמו כן, ניתן למצוא מומחה שיעבוד עם בית העסק במסגרת הפייסבוק ויעניק טיפים ייחודיים בסטטוסים משתנים, לדוגמא, טיפ שבועי שיעורר עניין אצל האוהדים או יענה לשאלות שמתפרסמות על הקיר מטעם האוהדים. דרך נוספת היא לכתוב סטטוסים מ"מאחורי הקלעים" של העסק, לדווח מהשטח על אירועי חברה או על עבודה על מוצר חדש כדי לספק הצצה מיוחדת לאוהדים על צד שהם לא הכירו בעסק.
 
 
אוהדים אוהבים שמשתפים אותם, כך שניתן ליצור סטטוס שהוא סקר אינטראקטיבי עם שאלה ומספר תשובות, ולענין איתו את האוהדים. אם אתם
עורכים תחרות בדף העסקי, קחו בחשבון שטיזרים לתחרות, פירגון למועמדים מובילים ועידוד ההשתתפות הם סטטוסים שיוצרים עניין. סטטוסים נוספים שזוכים לצפיות רבות בפייסבוק משלבים תמונות, כיוון שמעבר לשורת מחץ, המדיום הוא ויזואלי ותמונות לוכדות את תשומת הלב. תוכלו לחשוף במסגרת סטטוסים מוצר של החברה שטרם יצא לשוק או עבודה על קולקציה, פריטים בתהליכי עבודה וכל סטטוס שיגרום לאוהדים להסתקרן לגביו. 


להזמנת תוכן מכירתי / שיווקי / או תוכן לקידום אתרים צרו עמנו קשר
 
 
צור קשר
*שם 
*מייל 
*טלפון 
077-7123303   שלח