*שם 
*מייל 
*טלפון 
נושא הפנייה 
הערות 
077-7123303   שלח
דף הבית >>מידע מקצועי >>כללים ליצירת ניוזלטר מעניין
 
 
 
 
כללים ליצירת ניוזלטר מעניין

 

ניוזלטר הינו כלי שיווקי מעולה, המאפשר שמירה על קהל הלקוחות, דיוור מבצעים והטבות, עדכונים או השקת מוצרים חדשים.דיוור איכותי, מושך ומעניין מייצר תקשורת ישירה עם לקוחות, שומר על לקוחות, מגביר את האמון והעניין ומעודד לקוחות פוטנציאליים לעקוב ולרכוש דווקא אצלך. איך יוצרים ניוזלטר יעיל ואטרקטיבי?

 

מהו ניוזלטר?

 

עם ההתפתחויות הטכנולוגיות של הדור האחרון חלה מהפכה בתחומים רבים בחיינו. בעבר הסתפקו חסרות קטנות וגדולות באמצעי השיווק המסורתיים: עיצוב חלון ראווה מרשים, פרסום מודעות בעיתון או ברדיו, וכמובן לקוות שהמוצר והשירות הטוב שהם מציעים יעודדו לקוחות להגיע מפה לאוזן. בעידן שלנו לא מספיק לנוח על זרי הדפנה של מספר כניסות רב לאתר שלכם או להתמוגג מעדר של מעריצים בפייסבוק... כי בעוד שאתם נחים ומהרהרים, הלקוחות שלכם ממשיכים לקרוא, להתעדכן ולפזול אל המתחרים. מה עושים?

ניוזלטר הינה איגרת דיוור אינטרנטית, המהווה מעין חלון ראווה לעסק שלך, ומגיע אל מאגר הלקוחות והמנויים ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני הפרטית. ניוזלטר נשלח מדי פרק זמן קבוע ללקוחות ומנויים, ובנוי בדרך כלל מתמהיל של מידע מועיל ומושך,המלצות, מבצעים, חשיפת מוצרים חדשים וכיוצא באלה.

 

מהם היתרונות של ניוזלטר?

 

ניוזלטר שכתוב ומנוסח היטב, באופן מקצועי ומושך יקנה לכם את היתרונות הבאים:

  • שמירה על קשר עם הלקוחות והמנויים.

  • אפשרות לעדכן בחידושים, מידע מועיל והטבות.

  • הגברת התנועה לאתר שלכם, מה שמסייע, בין היתר, לקידומו במנועי חיפוש.

  • חסכון כלכלי! ניוזלטר הנה אפשרות שיווק זולה בהרבה מן האחרות.

  • יוזמה בידיכם ושיווק אקטיבי.

 

 

קונספט מנצח

 

בעת יצירת ניוזלטר חשוב לפני הכל להפוך אותו לחלק מן המותג והשם שלכם, כך שבעת קבלתו יהיו בו סממנים מוכרים ומסרים שתואמים את ערכי העסק שלכם. הקונספט הוא זה שיקבע האם הניוזלטר יהיה מכירתי ושיווקי בלבד, או שיתווספו לו גם עניין וערכים מוספים, שישאירו את הלקוחות אצלכם. כך למשל, בעל עסק להדברה ידידותית לסביבה יתבסס בניוזלטר על עולם התוכן הקשור בשמירה על הסביבה, תכנון בית אקולוגי וכולי, ובניוזלטר של אחד מהמלונות בחיפה יפורסמו מאמרים על מסלולי טיול באיזור, אירועיים ואטרקציות בחיפה, וכן הלאה. חשיבה על הקונספט צריכה לכלול גם תשומת לב למרכיבי התוכן – טיפים והמלצות, מבצעים, הטבות למנויים וכו'.

 

תכנון נכון של תוכן הניוזלטר

 

לאחר בחירת הקונספט כדאי לפנות לתכנון וכתיבה של תוכן איכותי, מושך ומעניין. רצוי לשלב תוכן כתוב, למשל אודות חידושים בתחום, אופן שימוש במוצר וכדומה. מומלץ שלא להעמיס על העין ועל כן ניתן לשלב כתבה או מספר כתבות מקוצרות, ובסופה של הפסקה הראשונה להפנות בעזרת קישור אל הכתבה המלאה והמורחבת באתרכם. כך תיצרו גם תנועה ואפשרות להיכרות עם האתר. אפקט הראשונות קובע כי התכנים הראשונים שבהם תתקל עינו של הגולש יהיו המשפיעים ביותר, ולמעשה יהוו שער כניסה. אם הידית תהיה מזמינה, הגולש יבחר ללחוץ עליה ולהכנס אל שאר התכנים שמעבר לדלת. על כן כדאי לבחור בכותרות ברורות, מסקרנות וטיזריות, ומוטב כאלה שעונות על צורך של הגולש ותוך שימוש בשאלות. על מנת לעורר אמינות ותחושה של פניה אישית, כדאי לשלב את שמו האישי של הלקוח או המנוי על הניוזלטר, כחלק משורת הנושא או בראש הדיוור. כמו כן,הקפידו לציין את שם השולח ואת שם החברה או העסק. רצוי שהניוזלטר יכיל מספר קישורים ולשוניות המאפשרים יצירת קשר או פניה אליכם, וכן זכרו לאפשר הסרה מרשימת התפוצה למעוניינים, על פי חוק הספאם. 

 

ומתי יגיע הניוזלטר הבא?

 

ניוזלטר מסקרן ורלבנטי עשוי ליצור ציפיה בקרב מקבליו, לקרוא את הניוזלטר הבא. חשוב לשמור על רצף ועקביות, ולשלוח ניוזלטר במועדים קבועים – אחת לשבוע, אחת לשבועיים, אחת לחודש או אחת לרבעון, בהתאם לסוג העסק ואופי העדכונים והקשר שאתם מבקשים ליצור. שליחה במועד קבוע מאפשרת ללקוחות לעקוב ויוצרת ציפיה וסקרנות לקראת הניוזלטר הבא.שימו לב כי ניתן להתגמש ולשלוח דיוורים אישיים גם במועדים כגון ימי הולדת, ימי נישואין, חגים ואירועים הקשורים בעסק, כדוגמת השקת מוצר חדש.

 

ניוזלטר מוצלח הינו כלי רב ערך המסייע לבעלי עסקים בשמירה על לקוחות קיימים ובחשיפה ללקוחות חדשים, המותאם לקצב של ימינו. בהצלחה!  

 
 
צור קשר
*שם 
*מייל 
*טלפון 
077-7123303   שלח