*שם 
*מייל 
*טלפון 
נושא הפנייה 
הערות 
077-7123303   שלח
דף הבית >>מידע מקצועי >>שיגעון הקופון
 
 
 
 
שיגעון הקופון

 

כיצד להשתמש בשיטת הקופונים?

 
לקוחות אוהבים הנחות ומבצעים ולאחרונה קשה להתעלם מגל הקופונים ששוטף את תיבות המיילים. אתרי קופונים רבים קמו בעקבות הצלחת האתר 'גרופר', ומציעים דילים המשתנים מיום ליום. ההטבות נעות בין מבצעי 1+1 לבין רכישה בסכום מסוים ששוויו כפול ממחיר הרכישה. רוכשי הקופונים נהנים ממחירים מיוחדים והחברות ששותפות לפעילות פרסום הקופונים יכולות כך לחשוף את הפעילות שלהם בפני לקוחות חדשים, ולקדם מכירות של מגוון שירותים ומוצרים. לפניכם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת פרסום קופונים באתרים אלה.
 
 
הטיימינג קובע בקופונים

מומלץ להפיק קופונים בתקופות "יובש" בעסק, כדי לעורר מכירות ולהביא לקוחות. למשל בתקופות בין חגים או בתקופות בהן הפעילות מצומצמת בהתאם לתחום של העסק. לדוגמא, אם אתם מוכרים בגדי ים, בתקופת החורף המכירות נמוכות בהשוואה לעונה החמה, ולכן זו התקופה להשיק קופון של הנחות וכך להגביר מכירות. תזמון נוסף יכול להיות בתקופה בה ברצונכם לחסל מלאי מעונה קודמת.
מנגד, תוכלו להחליט להפיק קופון דווקא כדי ליצור באזז סביב השקת קולקציה חדשה בתחילת עונה, סביב מוצר חדש או בתקופה הבוערת בה יש יותר דורשים למוצר שלכם. למשל, קופון על טיפולי הסרת שיער או שיזוף בחורף או קופון ביטוח נסיעות בדיוק בתקופה שבה כולם נוסעים.
 
 
אטרקטיבי ומשתלם לכם ולרוכשים

חשוב מאוד להפיק קופון במגבלת שוברים בכמות בה תוכלו לעמוד מבחינת מתן שירותים או מכירת מוצרים. בנוסף, חשוב להציע מחיר שיהיה אטרקטיבי לרכישה אבל שלא יוביל אתכם חלילה להפסדים גדולים. הגבלת המלאי של הקופונים אמורה למנוע מצב בו תמכרו יותר שוברים ממה שתוכלו לשרת או שישתלם לכם. לכן, חשבו על כמות השוברים ועל שווי ההטבה היטב לפני שיצאתם בהשקה. התנו את מימוש השוברים לפי כללים שימנעו הפסדים כמו למשל שהשובר יינתן למימוש בתקופה מוגבלת, שהוא לא יכלול כפל מבצעים.  אפשרות אחרת היא לתת שובר לחלק מהמוצרים שלכם, למשל אם מדובר ברשת גדולה של ריהוט לחדרי ילדים, לתת קופונים לקניה של שולחן כתיבה לילדים וכיסאות תואמים בלבד.

 
זה המקום לחשיפה

מטרת הקופון היא לערוך הכרות משתלמת בין העסק ללקוחות חדשים. לכן, חשוב שתשתמשו בפלטפורמת הקופונים בצורה מושכלת שתתרום לחשיפת העסק שלכם. כבר בפרסום הקופונים חשוב לוודא מול האתר שניתנת לכם במה לפרסום רקע ומידע קצר על העסק, התועלות והיתרונות שלו כולל תמונה תדמיתית, פרטי התקשרות וכולי. הדבר החשוב ביותר עליו לשים דגש הוא המפגש עם הלקוח שרכש קופון.
 
 
טיפול בקופונים

אל תשכחו לבקש מבעלי אתר הקופונים את כל הקודים של השוברים שנקנו כדי שתוכלו להשוות נתונים עם הקניות המתקבלות בעסק. זיכרו, שהפקת הקופונים הינה תחילתה של מערכת יחסים ביניכם לבין לקוח חדש ואם הרושם הראשוני שהחל בקופון יהיה מוצלח, הלקוח יחזור בפעמים הבאות לרכישה או לקבלת השירותים גם בלי שוברי הנחה. חשוב מאוד להתייחס ללקוחות שמגיעים עם קופונים כלקוחות רגילים ולא חלילה להצטער על כך שהם שלימו על השירות או על המוצר מחיר מוזל יותר. תוכלו לשמור את פרטי הרוכשים של הקופונים כדי לשלוח להם בהמשך ישירות דיוורים של מועדון הלקוחות וכך שייהנו מהשירותים או המוצרים של העסק במחירים אטרקטיביים באופן ישיר ללא תיווך של אתרי הקופונים.
 
 
צור קשר
*שם 
*מייל 
*טלפון 
077-7123303   שלח